3 nasveti za dobro sodelovanje z virtualnim asistentom

Imate na seznamu opravil preveč nalog in se posledično ne osredotočate na svoje podjetje? Če je temu tako je morda čas, da razmislite o zaposlitvi virtualnega pomočnika.

Ali bo to ena oseba, ki se bo posvetila vašemu podjetju ali podjetje, ki se ukvarja z storitvami nudenja pomoči drugi podjetjem ni pomembno. Pomembno je da vas osvobodi administrativnih in drugih ponavljajočih se nalog in vam omogoči, da se osredotočite na to, kar vam najbolj ustreza.

Če razmišljate o najetju virtualnega asistenta je tukaj 5 nasvetov za uspešno sodelovanje z le tem.

 

1. Ugotovite katere naloge bo virtualni asistent opravljal za vas

Kot lastniku podjetja ali vodstvenemu delavcu je vaš čas veliko vreden. Veliko časa namenite delu. ki sicer ne zahteva veliko vašega znanja, ampak je vseeno nujno potrebno za uspešno tekoče poslovanje. Pri teh nalogah vam lahko pomaga virtualni asistent. Če se odločate za najem virtualnega asistenta, se boste moralo odločiti katere delovne naloge boste prepustili njemu.

Za večino uspešnih poslovnežev velja, da najlažje predajo dela kot so administrativna, pomoč pri pripravi podatkov za računovodstvo, organizacijo poslovnih potovanj,… Vendar pa to ni vse pri čemer vam lahko virtualni asistent pomaga. Večina virtualnih asistentov je specializirana za določena področja kot na primer raziskave trga, pisanje blogov, urejanje spletnih strani in podobno.

2. Komunikacija je ključ do uspeha

Pričakujete, da vam bo vaš virtualni asistent na voljo ob točno določenih urah? Ali so naloge, ki jih boste predali virtualnemu asistentu bolj dolgoročne in potrebujete le tedenska poročila o delu? Priporočeno je, da se dogovorite za določene termine in se izognete frustracijam ob morebitni nedosegljivosti virtualnega asistenta, takrat ko ga najbolj potrebujete.

Dogovorite se tudi o načinu komuniciranja. Vaš virtualni asistent bo sposoben komunicirati na katerem koli komunikacijskem kanalu, morda po telefonu, e-pošti ali video klicih.

Komunikacija je ključ do uspeha pri delu z virtualnim asistentom, ta pa je včasih težja preko digitalnih medijev. Zato je še bolj pomembno da poskrbite za točno razlago naloge, ki želite da jo virtualni asistent opravi. Vaše komunikacijske spretnosti in sposobnost delegiranja nalog igrajo pomembno vlogo pri uspešnem sodelovanju, zato si vzemite nekaj dodatnih minut, da bodo sporočila zelo jasna in specifična.

 

3. Vzajemno spoštovanje in zaupanje je nujno bistvenega pomena

Delo z virtualnim asistentom sprva ni enostavno. Večina podjetnikov težko preda naloge drugim, saj jih ne bodo opravili točno tako kot vi sami. Nekateri se bojijo da virtualni asistent ne bo opravil naloge pravočasno ali pravilni. Zaradi tega postanejo zmedeni in želijo na vsakem koraku pomagati virtualnemu asistentu ter se s tem prepričati da bo delo opravljeno korektno. Zato se morate zavedati da ste izbrali virtualnega asistenta, ki ima ustrezne spretnosti in kvalifikacije, ki jih potrebuje pri delu. Zaupajte mu in mu prepustite delo. Če postavite jasne cilje in pričakovanja bo vaše sodelovanje z virtualnim asistentom skoraj zagotovo uspešno.